me like skvaller

Go´morron.


Gårdagen: hmmmm - har jag redan glömt?
Jag fick kaffe sällskap så jag kunna utnyttja dom för lite Mileja passning så jag kunna kissa med Vilja.
Det är riktigt struligt. Men det Går =)
Fick ju höra lite skvaller oxå.. Det va riktigt roligt och Spännande.
Nu måste jag bara fråga personen om det e sant...
om det e sant så är det bara att gratulera till dennes nya livsstil..

I morgon WEEEEEE...
Jag ska smita hemmifrån.. ca 1000 meter bort.
Hejja fram BIF till seger och sen trösta lillebror!!
Jag, Tina, Helga å Lillebror...

Förresten: Grattis
Du ska bli pappa...


°
Jag väntar pengar från FK. Det känns härligt betryggande! :(
Kommer jag få eller inte!


Det finns inget finare och härligare än att mysa med Mileja.
Hon vill ligga jätte nära på nätterna & så ligger hon och stökat å bökar.
Söta, Goa Unge!
I ♥ U





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0