Min idol

idag e ja lite små putt...
Inge snus och en bajsnödig hund.. Det stog inte i min morgon agenda denna morgon...

Vi ska gå mot strömmen... och inte byta till vinterdäck än... trots att Bine ska till sthlm i morgon.
Men vi har allaround däck så det får duga tills snön kommer då åker dubben på...
Hon får vara extra försiktig i helgen...

Jag exprimenterar med gardiner =) Finns det regler hur man ska göra och ha dom?
Isånna fall bryter jag dom nu .. är så less på solen som sabbar hela min förmiddag med att "damma" omkring i vardagsrummet...

Joo =) Leif GW är ju min Idol... Min stora idol.. Skulle det finnas plancher av honom skulle jag ha alla...(signerade oxå)
Och i går så skickade jag en fråga till honom.. (som vanligt varje vecka) och han svarade på den =)
STORT D...
Och exakt kl 21 tog jag fram mitt godis och satt å syndade en stund... Tills jag fick ont i magen..
Och jag fick INTE ont i magen för att jag ätit för mycket - jag fick ont för att jag hade ätit övr huvudtaget..
Buuu..

Åter strax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0