Zytomierska fd Schulman

Katrin Zytomierska fd Schulman har ju slagit runt totalt...
Hon är en riktigt bitch, förstår inte hur folk omkring henne ens orkar... Eller gör dom ens det??
Men där kommer karman ikapp... Drabbar den som tål det ( som en vän skulle ha sagt )
Ja ja, nog om denna udda varelse!

Igår fick jag ett samtal, från en väldigt irriterad hantverkare, som var väldigt hungrig och led nog av för lågt blodsocker...
Jag bjöd in han å hans illaluktande kollega på snabbmakaroner... Och kethup med mindre socker, mindre salt!
-
dock inte att rekommendera ... Kethupen alltså... Att bjuda hårt arbetande hanverkare på mat e OK!
Udda människor!
Och den ena fånen tog upp Mileja och sa " Vad lik far din hon är!"
I sånna fall måste ju jag vara grymt lik pappa eftersom hon e lik mig...

Vad ska man sysselsätta sig med idag då?
Jag skulle vilja shoppa lite...  

Ha en bra da´!

Love my little Pinkie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0