Dumdristig å Bowling

Jaaa... igår satt vi å skröt och beundrade vacker för att hon skötte sig så fint hela dagen - sov, käka och sket...
Allt va sååå lungt.. Tills natten kom så klart. Då var ingenting bra!!
Ringde tom och chockade Marie mitt i natten då jag va uppe å dona å hon jobbade!!

Idag var det återbesök på BB.
Läkarn hörde ett litet blåsljud på hjärtat och dom gjorde ett ultraljud...
Men helt ofarligt och ganska vanligt!
Men jag tyckte mig se Bines Hjärta utanför tröjan... Hon oroar sig alltid 7 ggr mer och för mycket!

Det e sjukt hur man fungerar - Mileja sover nu, har sovit hela dagen och kommer sova hela kvällen...
Varför vilar å sover inte vi?
Jag försökte faktiskt lägga mig i vårat mörka härliga sovrum, men inte att jag kunna somna trots huvudvärken och så trött som jag är.

Milejas tremänning var här och hälsa på igår, plus en snabb vicit av Cicci. * tusen tack för allt *

Nu när magen krypt lite så ser jag...
att jag inte kom undan :/ Från dessa brisningar... dom jag sett innan 6½ blev ju sista veckan flera...
Jajaja!
Man kan inte komma ifrån allt...
Från i tisdags har jag förlorat 6kg =)
inkl ca 3½ kilo bäbis då...

Men nu har Bine så hysteriskt roligt åt mina bröst.. eller bröst¿.. brinnande och värkande BOWLINGSKLOT
GAH! Sweet!
Kul att mina smärtor kan roa henne...


Kommentarer
Postat av: LA

Åååååååå guuuuud va söööööt hon är.

Grattis så mycke åter igen, kan inte säga det nog.

Massa Pöööösar å krammmar

2008-09-27 @ 18:48:16
URL: http://daleila.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0