Frisk??

Go´morron
Fryser, svettas och snorar om vartannat :/
Inge bra för mitt planerade snitt!
Jag måste hålla mig frisk!

Nu är jag inne på den absolut sista jobbar veckan =) Å än så länge funkar det!
Nästa vecka ska vi bli föräldrar - GAH -
Känns just nu att dom sista 9 månaderna skulle man kunna spenderat på andra sätt - typ Förbereda sig!
*snurr snurr*
Äsch, ja blir ju bara nervklen av att ens tänka just nu...
Tillbaka till jobb och det vanliga kaoset jag är van vid.


Nu ska jag försöka kontakta min granne å gamle vän om huskurs tips mot förkylning.
Jag tror hon har koll på sånna här grejjer!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hi hi. Jo, sånt där brukar jag kunna ha koll på:P

Men jag tycker ändå att ni ska se till o ha lite mer "färsk" c-vitamin hemma ;)

2008-09-15 @ 08:50:26
URL: http://liljedahls.blogg.se/
Postat av: 3s

Jag har ju fixat det där nu...

Brus, citron på flaska och citron muffins... (kollade bästföre datumet på alla och dom ÄR färska)nu är jag laddad och frisk till kvällen !!

PERFEKT!

TAAACCK!!!!

2008-09-15 @ 09:09:14
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0