Hipp Hipp Hurra

Go´morron!

Hipp Hipp Hurra på min födelsedag =)

För 28 års sen just idag föddes en söt liten flicka - idag så här 28 år senare

-       Vad hände!?


28 år - Shit - Chockerande!

Vad har jag sysslar med i 28 år?

Jag kommer ihåg min 18 års dag.. Blev så FULL att jag inte kom upp för backen i Norrsätra.

Det var verkligen två steg fram och tre steg tillbaka...

Fruktansvärt frustrerande! (kanske en av anledningarna till att jag idag absolut inte dricker alkohol mera)

Jag vill liksom komma HEM efter en kväll på krogen!

Pratade i telefonen samtidigt som jag Spydde mot ett träd!

Min 20års fest - Hemma på Grevbacken, Nyss hemkommen från KOS.

25års fest - skumparty, Underbar, kanindräkt, Sjukhus vistelse, bilolycka. Hmmm.

Jaa en speciell kväll! Och den kvällen var inte jag fullast, en av oss HITTADE INTE skummet på skumpartyt!!

Det kallar jag fylla =)



Efter det har jag inte blivit äldre alls!


Idag är en bra dag! Idag är en Stor dag!!

Idag är det våran dag!


Återkommer!


Vi Cs på mobilbloggen!!!


Vaknade inte alls alldeles för tidigt idag...
Nu sitter ja å Boström vakna 4:41... kaffe!
Jag måste!


Kommentarer
Postat av: Becca

Grattis på födelsedagen!!



Jajaja...det man inte kommer ihåg det har aldrig hänt! hahaha Jag gillar inte att få skum i ögonen iaf så:)



Åter ett stort Grattis!!;)

2008-09-23 @ 13:02:48
URL: http://rebeqita.blogg.se/
Postat av: LA

Jag får bli den första som grattar er till bäääääbiiis..

Välkommen till världen lill tjejen, snart ska du få träffa toktanten LA!! 'Puss och kram på er alla 3...

Ses snart...Kramizzz

2008-09-23 @ 16:58:40
URL: http://daleila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0