Nervösitet och inkontinens

Lördag

Nu känner jag att det börjar komma - nervösiteten!
Känner mig fruktansvärt oförberedd på det här!
Nu äre nära!
Hur många gånger har jag packat dom där väskorna - packat i, packat om, packat nytt...
Bäst jag gör det ingen!
Är allt fixat?
Cicci kom med ett tips igår - snorsug -
Ja, det finns tammefan allting!

*suck*
Vi trodde seriöst att vattnet gick igår kväll men jag tror att nån utan oss kanske lider av inkontinens, falsk alarm va det iallafall!!

Nää.. nu måste jag göra nått - som dämpar min nervösitet och får tiden att gå liiite fortare!


Kommentarer
Postat av: U

Menar du att nån annan vart o kissat i dina byxor?????

Tippar på att det var Helga=)

2008-09-20 @ 12:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0