Ont

Igår blev det en tidig kväll..
Klockan var ställd på 5:00
Och väskan med frukost, fika & datorn nedpackad...
Jag skulle till Huddik!
Meeen precis när älskling börja ta riktigt djupa sömn snarkningar började det göra ont...
I magen...
Samma Vidriga okontrollerbara smärta i övermagen...
som när jag var överstimulerad.
Typ samma smärta man får om man inte ätit kolhydrater på ett tag och äter massa kolhydrater.. AJH!
Sen gick det ner till kraftig mensvärk...
Gah!
Vad e nu detta??
Du ska INTE komma nu... Vi har ju redan ett datum...
Tålamod!!
Jag är alltså hemma idag och ska nog ringa nått samtal och reda ut magvärken...

Kommentarer
Postat av: Becca

Hn fár väl lugna sig lite sá jag hinner komma hem;)

2008-09-07 @ 20:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0