Piip piip piip

Idag kommer min hund tillbaka ...
Saknad alot... Hon måste komma å styra upp här,
Sanessa dansar ju på bordet!

Eftersom min kroppshydda inte tillåter promenader till Ica mera så tog jag bilen igår -
Vilken tur!
När jag kom ut i bilen å öppnade dörren så tjöt den
- piiip piiip piiip piip piiip piip-
Precis som när man lämnat lyset på.
Ringde in till Bine å frågade om bilen gick bra...
- Jaa, men den låter nå konstigt!!
- Den VARNAR, älskling!
Att nått inte är rätt och riktigt.
Hon har tryckt på alla knappar som fanns,
och den varnade för rutavfrostarn.
Gah - lämna inte bilen om den tjuter!

Idag blir det en Wii kväll...
Jobba först bara..
Orka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0