Provtagning idag

- Sorry LA att jag e lite lat på bloggen, men ingen bebis än! ;)


Men igår tillbringade jag 4 timmar på förlossningen, blev trött , sur och åkte hem.
Jag rymde!
Men när vi satt hemma och kikade på TVn ringde en barnmorska och efterlyste mig..
Jag ska dit idag igen kl 9:00.
MEEEN jag måste vara hemma till 13 - då kommer den efterlängtade kattklätter ställningen..
Vill inte missa den precis!

Så nu är jobbet slut för min del...
Jag ska bara sätta mig och städa upp det sista!

Så nu återgår jag sakta till mitt privata nr...
Stänger av det andra helt på fredag!!

Hör å Häpna - kattklätterställningen är äntligen på G!
Hihihihi - dom frågade tom Bine sist hon ringde och gnällde om det var Therese.
Fult gjort - jag vill bara ha min Jävla ställning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0