Radio Tönt

Förlåt Adam å Gry!
Jag har svikit... Sitter och tittar på Rix Morron Zoo... Dom stjärnorna är ju toppen...
Men jag har fan lite ågren för att jag bytt morgonradio.

Lyssnar du på Morgon Radio?
Kliver du gärna upp för att lyssna på radio?
Skrattar du åt deras skämt och lyssnar och är med i deras diskutioner?
Inte?!!!!
Nä, faktiskt inte jag heller!!
Älskling har åkt och jobbat...
Jag sitter med datorn framför TV och Tittar på Radio¿

Händer idag då?
Inte mycket kanske - Ett besök hos läkarn, BM och provtagning..

Återkommer Sen!!

Kommentarer
Postat av: LA

Jag vill att ni ska veta att våra tankar är med er.

Imorgon är det ju dax och jag är gör laddad!!

Jag vet att ni kommer bli underbara föräldrar och jag väntar med spänning på resultatet som kommer från din kropp imorgon.

Jag vet att man inte är så sugen på att ta emot besök den första veckan, men ett samtal ifrån er och jag drar med mig jonna och vi står utanför er dörr som blixten.

gud va jag tjatar!!hahah men jag är med dig gumman!!

Vet att du kommer klara av morgon dagen galant.

massa kramar//LA

2008-09-22 @ 10:34:26
URL: http://daleila.blogspot.com
Postat av: 3s

Hihih Gummz.. ja lovar att vi ringer direkt de é klart!!

=)

2008-09-22 @ 15:05:32
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0