Som vanligt

Allt är fortfarande som vanligt plus förvärkar och livlig bebis.
Jag är helt slut och vill bara få ett slut på detta.
Jag vill kunna röra mig igen
- orka ta en riktig promenad - slippa värken i kroppen - bara återfå livet / orken igen -

Råkade somna på soffan igår eftersom jag envist skulle kolla klart på Beck filmen, 3 minuter senare var jag i min djupaste natt sömn och vaknade inte förrän på morgonen, ont i ryggen å magen pga taskig ställning!
Envishet är inte alltid bra!

Idag blir det en tripp runt om och småshoppa lite...
Till våra nykommlingar - bebis och Zeven!
Lagret av kattsand och kattmat börjar bli stooort...
Inväntar bara den där JÄVLA kattställningen som vi har bråkat om i 2 månader nu...
Vi Ska ha den där!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0