Sorry my love

Undra om jag ska tvinga frugan att avancera in till sandviken under helgen??
Skulle behöva åka hem till far och lämna över datorn... För att återfå den till det normala och kanske tom stanna tills hos nån på en kopp kaffe...

Bine sa igår att dom här 9 månaderna har varit jobbiga, men den sista veckan HEMSK!!
Jag satt i soffan igår och suckade till lite och hon frågade snällt  -"vad är det?"
Och jag - 3´s HUGGORMEN de-Jonge svarar VÄSANDE och lite hysterisk!
- " hur fan kan du fråga HUR det är?"
Å stirrade surt på henne - men kom på mig själv å började skratta...Hahahaha
Ja, jag är kanske liiite trött nu.
Jag tror att jag är ganska lugn utåt - inga större utbrott - tror bara att det är the familja som får ta det mesta..
Dvs katt, hund och den mesta skiten Fru!
Katten och jag har vell inte kommit överenns på några månader, då jag tycker att hon verkligen plågar mig...
Grejjen är den att hon gör absolut ingenting - hon är väldens snällaste katt, vill bara väl,
har kanske sina Cp utbrott vid fel tillfälle bara.

Sorry , älskling. Snart är det över - jag lovar =)

Nu har jag städat upp efter mig på jobbet!
Känns skönt.
Nu ska jag bara kontakta FK och oroa mig för framtida ersättning :/


Gah - jag fyller år snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0