Stor, tjock å slö!!

I morse va jag ju kallad till förlossningen och ronden...
Blev liiite misstänktsam eftersom jag skulle vara med på ronden.. Hmmm
Jag tänkte det värsta - att idag skulle det ske...
NEJ!
Klätterställningen ska ju levereras mellan 13:00-15:00.
Försökte lösa allt i huvudet - Shit!

Men efter ännu ett ultraljud så fick jag gå hem igen...
Å shit va plågsamt det är att gå... att gå härifrån till sjukhuset är inte långt, men ack va jobbigt :/
Bebisen är liiite stor säger dom bara =) Stor, tjock å slö då?
Vem får h*n det ifrån tro??

Kommentarer
Postat av: Becca

Halloj! Nu har jag kommit hem till kylan igen..:( BURR

Verkar som att h.n har lite brådis. hehehe

Lycka till den... Eller om h.n kommer ut tidigare;)!



Fridens!



2008-09-18 @ 23:43:42
URL: http://rebeqita.blogg.se/
Postat av: 3s

=) hihihih .

Du kan din sak =)

H*n kommer nog tidigare!!!



Skit unge

2008-09-19 @ 08:58:07
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0