... äntligen

"det är över nu..."

Hemma igen.
Den 23 September hade jag ju mitt planerade snitt...
Fick tom påminna Bine på morgonen i allt "stök" innan vi kom iväg till BB att
"- Ja, du kan ju säga Grattis nu" ;) Hon skämdes lite ....

Jag hade operations tid kl 13, men vi skulle vara inne 6:30.. BORING!
Skulle bli en lååång dag.
Redan kl 8:00 låg jag på operationsbordet... Då det blivit omflytt.. DÅ blev ja nervös.
Och det blev inte lättare av att alla krånglade så hemskt med dropp, nålar och bedövning.
Men till slut va jag redo =)
09:06 var Mileja ute ...
Det var alltså 10 personer inne på operationen å alla var gröna och kom å hälsade och pratade...
En sköterska filmade hela grejjen...
Och den bästa kommentaren på filmen är ju
"Sabine du kan resa dig upp nu"
Men MOT ALLA ODDS så svimmade hon inte...
Sköterska ville bara att hon skulle få se när hon kom ut...

Otroligt!

Redan på Förlossningen kom Helga 1:a gången =)

Nått hände med min arm under operationen - så den har varit helt CP och urfunktion fram tills igår kväll.
Och det är endast pga armen som jag fått smärtlindring. Jag har krampat, skrikit och grinat pga av armhelvete..
Snittet på magen känner jag inte.. Helt otroligt!




Kommentarer
Postat av: jennie

men GRATTIS!!!! så underbart för er!

2008-09-25 @ 20:39:01
URL: http://amfora.blogg.se/
Postat av: Ronny m familj

Guuudana va söt hon är :)

GRATTIS i mängder till er. Nu har vi barn i samma ålder o allt. Thihi! En varsin tjej oxå.

2008-09-25 @ 23:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0