1 Vecka idag

Hon är en vecka idag, och jag har aldrig varit lyckligare eller stoltare över någonting annat!!


*pust*
Nu börjar ja bli trött... Blev inte så mycket sömn i natt!
Buuu!!
Men jag å Mileja somna en stund på dagen... Det blir inte mycket annat gjort...
Typ ingenting!

Igår var det full fart här.. Lena å Marie dök upp med den efterlängtade hunden...
Fick massa fina kläder till Mileja + skit fina örhängen till mej då...
Sen kom Vanessa, Malin och en Stooor Valeria OMG!
Vallis tog sina första steg här i vårat vardagsrum i somras, nu röjjde hon som en ångvält.. FAN va tiden går fort!!
Nu blir ja Rädd!!
Fick även tokmassa kläder av dom, skit fina.. Tusen tack!!

Idag knackade det på dörren och en av våra grannar stog här med en body dom varit nere och handlat!
Snällt!!

BVC ringde idag och undrade om vi hade några funderingar, frågor eller problem...
- Nää, svarade vi bara...
(hon är ju världens snällaste å finaste) PEPPAR PEPPAR


-10kg på en vecka
Sweet ... men 15 kg kvar och det är vell dom svåra kilorna kvar nu..'
Och mitt enorma Polly intag gör det nog inte enklare...
Urch vad jag har lätt för att "fastna" i stuff!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0