Wii Sällskap

Bine har fått Wii sällskap idag.. som är lite mer aktiv än mej...
Dom sitter i soffan å hejjar vilt på varanndra ...
Både Vilja å Sanessa fick present av Helga idag.
Vilja fick ett vildsvin... som hårade nått fruktansvärt...
Bine blev inte lika glad som Vilja dock.

Jag har städat barnrummet och fixat det sista idag...
Det är ju trots allt time snart.
Nu är allt klart... till å me det sista...typ!

Nu är det bara att vänta in tiden...
Jag har bestämt mig för att jobba enda till tre dagar innan jag skrivs in på BB.
Om inget oväntat händer!!
Det känns så bra - vissa blir sjukskrivna direkt man fått veta att man e gravida eller
är tvugna att vara hemma pga av massa annat skit i graviditeten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0