Zeven

Måndag!
Fick sova i natt oxå - Tack underbara!
Men misstänker att det är kanske är lugnet före stormen...

Sanessa är såå sur - vi har tagit hem inte bara en obehaglig sak utan TVÅ.
Hon är verkligen sur på Zeven, men han är helt ovetande om att tanten är sur... han röjjer på han...
Å kommer han för nära Sanessa får han höra...
Idag hoppas jag min hund kommer hem så man hinner presentera henne oxå...
Å jag drömmer tom mardrömmar om Vilja nu... 
I går hade jag en konstig känsla och inatt drömde jag massa skumma drömmar om djur!

Hmmm....
Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Heléne/Helga

Buuuuu! Nu var d många timmar sen du bloggade sist! CHAT!!!!????;)

2008-09-30 @ 03:15:33
URL: http://helenehelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0