Jag har ont - lite dá

Pain pain pain...
Fick ringa amningshjälpen igår på morgonen och fick konstaterat att det gör ont.
Bara att stå ut alltså..

Jag har inget att skriva...
Torka??
Har man mjölk i tuttarna har man gröt i huvvet!... eller hur var det?
Jag misstänker att det är nå grötliknande jag lider av.


Nu ska jag röjja ballkongen - invänta dagens andra kaffe besök..
Kaffekannan är alltid varm...

-
Igår planerade vi hur vi ska sova i husvagnen =)
Viktigt det där vettö... 
Ivriga? Inte alls...

Kommentarer
Postat av: T

Du vet att de finns medicin som hjälper till när man ska sluta amma va? Du kan ju få mjölkstockning annars o de känns! Ring igen o be om ett recept du tycker jag. Lycka till =)

2009-04-07 @ 18:27:51
Postat av: 3s

Jo, jag har redan ringt... men än så länge är smärtan bara naturlig... men jag håller koll på feber osv...

2009-04-07 @ 20:02:24
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0