Liten terrorist

Vad har hänt med mej?
Bölar till sex and the city filmen... Buuhuuu...
Måste bero på vinet , eller??
Gillar ju inte ens sånt där tjaffs...
Men men...

Det blidde ju vin igår oxå.... men nu måste vi byta sort - eftersom ingen av oss tänker öppna en sån där vinflaska igen...
Alkohol dödar ... Jo tack!

Var ner på Brynäs på ett spännande möte igår som gick ruggit bra!
Skit bra faktiskt!
Men nu står jag liksom mittemellan å vettefjan hur jag ska lösa detta...
Men som tur är brukar allting ordna sig till det bästa till slut.
Vi får se vad som händer efter helgen...
Spännande !


Ruggit va Tösa växer!

Allt går så fort... 
Från en liten bebis till en liten terrorist.
Terroristen sover numera i sin egen säng - hela natten...


Nä - fortsätta med projektet Ballkongen kanske.


Kommentarer
Postat av: Tessa

Hahaha! Njae.. Tror nog inte att d baara har m vinet o göra jag.. Har nog mycke m moderskapet o göra osså =)

För så där har jag m blivit.. Visst va jag blödig innan jag fick Kevin m.. Men sen jag fick hnm har jag blivit extreeemt blödig.. Kan börja böla åt minsta lilla nu ja ;-P

Även åt lýckliga saker.. Exempelvis som idag på jobbet.. Vi hade en haft en tävling där vinnaren fick ett jätteägg m maaaassa godis i.. Den 8-åriga tjej som fick d va överlycklig o sken som en sol =)

O där står jag o räcker över d o försöker samtidigt hålla tebaka tårarna =,) hehe

2009-04-11 @ 16:09:17
Postat av: 3s

hahahah... hmmm ungefär nå sånt...

=)

2009-04-11 @ 20:18:13
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0