mycket nu

Jag har sån stor lust att skriva alla kommentarer Marie kläcker på ett dygn..
Men hon skulle hata mig till dödagars... men ni skulle få ett gott skratt iallafall...
Äsch...Här kommer nån...
Jag: Kolla där är uteliggaren igen!
Marie: Ah, undra vart han bor!
?

eller

Marie : Hur stavas ZTV?



Gick igenom mobilbloggen igår... å Shit...
Fan va slimfit jag var när jag bodde i Ahill... =)
Hehehe...
Och jag konstaterade oxå att jag har större mage NU än när Mileja var 3-4 månader...
BUUU... Jävla Pollydiet.




Zaiko

Igår somnade denna underbara härliga hund in.
Efter ett hastigt insjuknande.
Hittade denna bild i min mobilblogg...
 Vila I Frid

Tänker på Er!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0