pengar pengar pengar

G´d morron å glad påsk
Samtidigt som jag vill stanna tiden och vill att Mileja ska vara liten för alltid så längtar jag tills man kan köpa saker som hon endå förstår.

Innan jag själv fick barn förstog jag inte vitsen med att alla föräldrar tjata om framsteg .. osv..¨å små framtsteg oxå..
Nu ska ni få höra en mäkta stolt mamma berätta......
-Mileja sov hela natten i sin säng
Woooowww
Hon somnar alltid i egen säng, men på natten när hon vaknar hämtar jag henne å hon sover med mig....


- - -

Annars så flyter det på... inte alls
Skulle byta däck igår, men det skeeeeet sig... Det e olika storlekar på däcken :(
Så vi måste köpa nya sommardäck...
Åssa va vi in till Sandviken igår å konstaterade att Mileja inte längre sitter bra i sin bilbarnstol...
Jippie...
Köpa ny!

Buuu... Toktråkit

återkommer

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Hejsan!

Vill bara önska dig Glad Påsk, och hoppas du får en trevlig helg!

allt väl ?

Kram

2009-04-09 @ 14:40:56
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0