Sluta amma

å va kaxig man va när jag bestämde mig för att sluta amma..
Det är hur mysigt som hellst att amma - önskade mig faktiskt några månader till ...
men hennes sylvassa tänder drar ner mysfaktorn i botten vad gäller ammningen..
Så igår natt efter två hugg i bröstet (hennes sätt att säga stopp) så bestämde jag mig att nu slutar vi och sätter mjölkfabriken i konkurs...
YeS jag har slutat amma... Tjejen e stor!!

men lyckan e kort :(

Det gör såååå ont... kan inte röra mig eller ens bära henne för det värker sååå...
Jag behöver mjölkas...


Annars då...
Det e vår!
Vi är ute så mycket det bara går... går hem när det e dax för mat och blöjbyte...

Igår tog jag några glas vin... hur gott och efterlängtat som hellst..
Och Tösa somnade som alltid lika fint i sin egen säng...
Underbara älskade unge...




Älskade underbara Tösabiten, hon gör mig så stolt!
Finns inga ord som beskriver min lycka =)

Lite sommarplanering... å husvagn fixad...
Wow!!

Kommentarer
Postat av: 3s

sweeet

2009-04-04 @ 16:03:59
URL: http://pokonis.blogg.se/
Postat av: malinolsson

Jag sluta amma jag oxå när neo bet mig x antal gånger...ibland lära jag kolla om vårtan satt kvar :-(

2009-04-04 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0