Powerwalk

Å det va ett tag sen...
Men trots det så vettefan va jag ska skriva...¿

Det e full fart här, från morgon till kväll!
Den lugna stunden är tidigt på morgonen då Mileja inte riktigt vaknat till och bara vill mysa...
Men så fort hon vaknat ur morgonkoman så är hon på G.

Det blir massa promenader - vi går Sätrahöjden runt... två gånger varje dag. *duktiga*
Det är en skaplig runda... det tar nästan 1½ timme med barnvagn å hund.. men exakt 1 om man går allena..
Tyvär bränner jag inge fett ???
Bine går ner i vikt, men jag står stilla... (har iochförsej vvv ett tag)
vvv=VågaVägraVågen

Våren är här... å jag är mer förvirrad än vanligt =)


på riktigt - för alltid
- om jag hade en önskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0