Blogga blogga

å god morgon...
Som tur e är ju jag en morgonpigg människa ... Speciellt nu... Det är ljust, tyst å alldeles stilla ute..bara jag vaken? 
Vinterhalvåret är jag som alla andra - lite segare..
Jag e vaken nu för att jag vaknade till å funderade på varför inte min underbara dotter var vaken eller ens vaknat i natt...
Hon är för skönt bara...
Men jag hostade så hemskt så jag gick upp å drack ingefärs å citron te...
Bra igen!
Dessa mirakelkurer!

Hinner liksom inte blogga längre. När Mileja är vaken är det 110% där och när hon sover är det annat som prioriteras.
Tur att jag har min mobil så jag kan hålla mig lite update vad som händer i världen.
Mileja har fått sin 6e tand =)
Så jävla söt. Och hon har fått en dille på mobiltelefoner... Min är numera fuktskadad och lyser konstant.

Jag tog ju taxileget som en komplettering, men har nu fattat att det är ju inte bara taxileget som behövs.
Var igår nere och träffade ett taxibolag och nu är det bara ca en miljon grejjer jag ska kunna innan jag kan börja köra.
Men jag klarar det oxå och alldeles snart , hoppas ja, att jag kan börja köra taxi.

Annars är läget liksom lugnt - våran enda koppling till Ahill är snart över.
Garaget ska städas ur... hellst i helgen... Får bestämma nått med Bill å Bull!

Nu har jag bryggd 8 koppar kaffe å Bine lär ju inte vakna på dom 3-4 närmaste timmarna...
Jag måste dra ner på kaffet....Gah!!
Men nu hör jag hur Tösa ligger å viskar till lampan=)
Goá älskade tösabit



Hmmm... så smakar lycka... Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0