Taskit batteri

Passar på medans Tösa sover.
Sitter å gassar sol medans man har tid, samtidigt som jag läser kartan!
Oj oj... Stenkoll AB

Jag försöker övertala frun att flytta... inte själv då..
Men det finns en lägenhet jag vill ha - men dubbla hyror, mammaledighet å akassa krockar regält!
Men det hade varit najs. Vi får vell se vad framtiden säger.
Jag sitter oxå å planerar hur, när och hur mycket jag ska börja jobba när det e dax.
Jag ska synka två veckor i sommar iallafall, men efter det så vet jag inte.. Med tanke på läget.
Tösabiten är ju fortfarande så liten =)

Men börja jobba ska jag! Snart!
Men det krockar mitt i semestern... Men som sagt - det löser sig!

Jag tycker det mesta är rätt komiskt just nu. Försöker fortfarande lösa världsproblem som att förstå mig på hur den lilla människan tänker.
Men jag blir allt annat än klokare.
Om man googlar idioti vad får man fram då och kommer det upp specifika namn osv...??
Det jag grubblar på är -gör man verkligen vad som hellst för att rädda sitt eget skinn?
 ≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
Det finns så mycket jag skulle vilja skriva - men det tar tid..
Å min största bristvara är just tiden.
Men med ett taskit batterie i klockan kanske timmen går saktare...???


Att någon "står vid din sida" betyder inte så mycket.
Det avgörande är vad han/hon är beredd att göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0