En olycka

Sol, sol, sol - äré inte underbart?

Vi jagar ju steg.... och det blev 8000 steg på morgon rundan, så lagom till lunch hade jag stelnat till och var lagomt slut...
Men fan va najs det är att kunna röra sig igen - har ju i stort sett varit orölig i över ett år... Först överstimulerad , hastigt överviktigt och svullen, fått magmusklena avsnittade ...( blandat med extrem lathet och goda ursäkter)
Ang mitt ärr,så har jag fortfarande ingen känsel alls i magen, men det ska säkert vara så...
Men men , jag är nog i form till beachen2011...
Och med tanke på att mitt fd jobb var ett riktigt styrkepass för min del..
å sen byta till ett kontorsjobb...


Jag har ju en dille på att bära skott å blommor ut på balkongen varje morgon, men sen ska ju skiten in igen...
Vill ha varma sommarnätter så mina blommor kan flytta ut på heltid..



I går hände en olycka...
Våran katt!
Hoppade/Ramlade ner från våran balkong...
Gah!
Vi har en inglasad balkong, som man kan öppna - Vi har aldrig öppet pga av katterna...
men igår... antingen när vi skulle ruska sängkläder eller innan så hade han tagit sig ut..
Som tur va klarade han det...
Satt snällt(men mycket rädd) nere och väntade...
Stackars katt...
Samtidigt som jag blir så JÄVLA FÖRBANNAD...
Katt *****... GRRRR ... Tror ni han har lärt sig en läxa...
NEJ...
Han far i fönstrena lika mycket fortfarande...
OK - ett liv förbrukat...
Hur många kvar???



Ett stycke pucko....




Sen den dagen hon föddes har jag haft hjärtat utanför kroppen....

Här visar hon glatt upp alla fem sylvassa gaddar...

Jag vet hur det känns att vara stolt och lycklig!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hehe! Katter.. Totalt hopplösa ;-P



Mileja e fruktansvärt lik dig..

Men d har du säkert fått höra 1000 ggr =P

2009-04-11 @ 22:27:59
Postat av: malinolsson

jag har inte heller nån känsel i magen efter snittet..lite öm på ett ställe fortfarande bara...

plus att den är väldigt dallrig fortfarande fy faaaaan..

2009-04-16 @ 20:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0