strömlöst & perfekt

Vaknade 05:57..
Tösabiten var hungrig... Klev upp och skulle värma hennes välling... gick till mickron - den va mörk..
Strömlöst!
Fan, muttrar jag..
Går till spisen å försöker värma på vällingen, står å rör om ett tag å förstår inte hur jävla lång tid det ska behöva ta...
*harkel*
även den går ju på el tydligen..tröttsamt att vara dum :/
Hur värmen man välling utan el??
Jag grubblade på den frågan å fick värma skiten under rinnande varmt vatten.

Alltså hur sjukt beroende är vi inte av elen egentligen?
Tummen mitt i handen!



å mitt i morgon myset med Mileja och The Voice får jag svaret på frågan jag ställde till min chef.
Inte alls det jag tänkte mig
- SJU gånger bättre!
Jag blev så jävla glad - omskakad... Nu gäller det att planera om...
Jag tycker detta är toppen!!
Fan va skönt...
Me soo happy
YES

Jag har den absolut bästa chefen man kan drömma om...
..

Tvingade med Boström runt Sätra igår...
Hon och jag halka efter Bine lite å Marie viskar till mig
- Har vi gått halva än?
-Nää, skrattar jag, inte ens halva, sa jag
- Ska vi vända då?viska hon
Jag vet inte exakt vad hennes plan va , skulle vi bara vända om ifrån Bine å gå hem igen...
mupp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0