Vän?

Vad har ni gjort idag, friend and fuckers?
Jag har gått Sätra runt 2 ggr, pluggat och fått lära mig saker... den tuffa vägen...

Det jag fick lära mig att äkta vänskap är en illusion.
Inte på riktigt - det finns saker som betraktas som viktigare än vänskap.
Jag som vitt å brett gått å skytit om denna långa trogna vänskap!
Att en vän går bakom ryggen på en måste vara det största sveket nån kan råka ut för.
Då du till fullo litat på denna person, alltid berättat dina hemligheter och dina planer... ja allt så klart..
men som väljer att när det kommer till kritan - att helldre välja att gå bakom din rygg än att stå upp som din vän...


Beviken?
Ja lite...

Go natt Fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0