En olycka

God morgon

Idag är jag trött, idag är det kallt... en dag kvar sen får jag förhoppningsvis sova en stund till på morgonen!

I morse hörde jag en olycka, en motorcykelolycka.
Jag var på väg till bussen, och hade mp3 med talbok i ena örat också hörde jag ett högt konstigt ljud.
Ett skrapande ljud!
Det lät som när man sladdar på en grusplan... men jag såg ingen bil och det finns ingen grusplan där.
När jag kommer ut på vägen så såg jag en motorcykel liggades mitt i vägen, nere vid rondellen, Statoil.
Mitt i körfältet, och ryggsäcken i det andra körfältet.
Jag tog upp telefon och slog 112, men la på direkt, då jag ser att det redan var folk där borta.
Jag tror att allt gick bra, jag tror killen som körde motocykeln reste sig upp.

Men förstå va nära... undrar hur skakis han är nu!!
Han kommer nog tillbringa resten av sin dag att fundera, tänka på hur illa det kunna gått...

....

Marie kom hem igår =)
Får vell se om vi hinner hitta på nått...

Idag är det föräldrarmöte...Gud så spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0