för alltid

Fredag... sista arbetsdagen...
Full fart mot helgen och en ny vecka...på annan ort!

Igår fick vi besök och köpte filmen "Män som hatar kvinnor"
Bra... men inte Wow... jag gav upp strax efter 23 och insåg att min telefon skulle ringa om 5 timmar ....

Det blev aldrig sandviken å pappa igår :/ Men idag!! Då jävlar...
Så idag ska jag till pappa, ska till storvik och svärmor för att lämna hunden , för alltid, för evigt!
Enligt min planering ser dagen ut så här iallafall!!
Sen får vi vell se hur den slutar, men detta är ett måste eftersom vi åker i morgon!

Nää nu åter till serAd...


Soffan nedanför ska säljas... Visst är den snygg...sugen som fan!!!
Meeeen.... tid & plats är inget jag har gott om :( 

Kommentarer
Postat av: botte

köööööp soffan

2009-08-28 @ 07:14:56
URL: http://pokonis.blogg.se/
Postat av: svärmor

Ha ha du tror bara att det är för evigt,om ett tagså kommer du att längta och sakna den lilla flickan....

2009-08-29 @ 07:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0