happy me...

Jag är så himla glad... =)
Gjorde ett gästspel på Lillvik igår och på vägen dit så tänkte jag på mina favoriter och hoppade på att få träffa dom =)
Och det fick jag... tillbringade kvällen med en av dom roligaste, och som jag känt längst där! Helt klart värt det!!!
Och träffade flera gamla kändisar.

Sen åkte jag till en av dom bästa och fick ett kök till Mileja som uppskattades ordentligt!
TACK ♥
Det är så skönt nu när hon leker inne på sitt rum och det inte är bollar och speldosor över hela vardagsrummsgolvet.
Jag städade nyss hennes rum, då det låg leksaker allover the place... Och allt man tar i låter vid beröring... Gah!
Det spelas, tutar,blinkar och tjuter från alla grejjer... undrar hur många batterier det finns i hennes rum nu... ett 100tal?
Men nu är det iallafall städat!

Jag har världens bästa chef, fick precis happynews =) Helt underbart!!

Fan va jag mår bra nu!!!

Idag ska jag baka!!! För i morgon kommer nya frysen å den ska fyllas....
Me gooootttta!!!!
En hel frys bara till marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0