Planering, planering...

Det gillar jag!!!

Sitter och går igenom papperna som vi fick från dagis.
Allt man ska ha med sig och ha kvar där..
Så nu blir det inhandling, och sy xtra flecceoverall.
Det är
*vagn
*regnställ & stövlar
*overall
*fleeceoverall
*hjälm
och extra ombyte av alla  vardagliga kläder...
Plus att allt detta ska ju även finnas hemma!
Förstå var roligt att inhandla allt =) men det kommer sviiiida i plånboken...
Men jag lever gärna på luft och vatten för Tösas skull...

Hon blir 11 månader snart, dvs 1års dagen är strax här...
Och hon har aldrig varit sjuk, aldrig behövt alvedon, aldríg haft feber, inte ens varit sjuk vid vaccination som barn brukar bli, inte ens när hennes 9 tänder gaddar kikat fram.
Jag har aldrig varit vaken en natt sen hon föddes, för min älskade Tösa bit har sovit varje natt.
Hon har alltid somnat då hon ska sova utan några som hellst beskymmer, hon har aldrig haft problem med maten...
Jag har världens finaste, gladaste och lugnaste tjej...
Men hur kommer denna lilla guldklimp vara som 13 åring... ???
Kan du då som läser detta påminna mig om hur hon var som bebis iallafall!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0