Tid & Otid

Igår blev det bio för mig och Marie, en perfekt fredags kväll.
Vi träffas ju så sällan nu mera, jag jobbar dag hela veckor, hon jobbar natt hela helgen.. plus att vi bor i olika städer..
Men en date ibland brukar vi få in...
Å utanför bion sprang vi på svärmor och min svägerska.. dom hade sett samma film som vi skulle se..
Sommar med Göran..

Nu kunna jag äntligen utnyttja min julklapp från Vosab...bara 8 månader efter!! =)

När jag kom hem sov fru och barn, så jag satte mig med min USB lampa i soffan och jobbade lite... men jag är såååå kass på tangentbordet ( eller så hjälper mina flaskbottnar inte) så jag va tvungen att flytta mig till köksbordet och kökssoffan med tänd taklampa och satt och jobbade till 2 i natt...
Grejjen va den att systemet krånglade så jag fick inte mitt jobb gjort på hela dagen igår...
Och gör inte jag mitt jobb så blir 8 tekniker drabbade och en hel hög med kunder...
Och en kund ska alltid vara nöjd, eller hur!!!
Nu börjar det ljusna iallafall, men resten gör jag nästa gång Tösabiten tar en tupplur!!!

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn en stund!!!

Riktigt impad på batteritiden på denna burk... Wow!!
Våran privata har typ 15-20 minuters batteritid... Riktigt kass!!
Den här har lätt 2 timmar.. perfekt på tåget!

Näää..på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0