Vad händer?

Jaha.. kanske ska blogga medans jag väntar på att tösabiten ska vakna.
Sen i väg och handla mat.

Vad händer och vad har hänt?!
Ganska stora saker händer och sker faktiskt. Men inget jag kommer gå in på detaljerat här.
I fredags var det sista gången jag satt på tåget till Hudik!
Jag trivs i Hudik, så det var med tungt hjärta jag lämnade kontoret i fredag och hämtade mina grejjer igår!

I går döptes Tristan =)
Jätte trevlig tillställning, men jag måste säga att det är tuff att underhålla en 15 månaders tokig tjej i en kyrka ...
Gah, var alldeles svettig ...
Men hon skötte sig, som alltid, sen vet jag inte om alla tillbehör i min plånbok hittades igen efter hon haft den, det märker vi sen.

Annars då? Jooo, det är rätt så skapligt.


Nääää.... återkommer en annan gång!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0