Fröken Decibel

Att ha huvudvärk och vara hemma med Fröken Decibel e ingen hit!
Shit vilka stämband ungen har .... och vilka lungor - snacka om att hålla långa toner.
Inte en sångfågel precis!
Våra grannar måste ju tro att vi e korkade å inte byter batteri i brandvarnaren...

Förra veckan va vi till HC me henne och vi ville få remiss till Barn.
Igår fick vi en tid, redan i morgon!
Wow - Impad.



Inte först igår på kvällen trillade enkronan ner å jag kompå att farmor dött.
Verkligen oväntat!
Och naturligtvis fick jag ångesten jag visste skulle komma...
Varför hälsade jag inte på lite mer!?
Men alla känner vell så, när det går så fort och så plötsligt är nån borta!
Så mycket som blir ogjort och osagt!



Oj, nu blev ja stressad.
*hastigt*

Kommentarer
Postat av: Anneli

KRAMAR till dig! Och vad skönt att ni får komma till BARN på sjukhuset, där är de jätte bra! Inte som vissa på BVC här i Sätra.. inga namn nämnda, men du vet vem :D

2009-02-11 @ 13:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0