huvudvärk....

Gah, jag vet orsaken till min huvudvärk!
Jag är liiite upprörd!
Inte bara att jag har mig själv att brottas med så drabbas jag av omgivningen
fel fel fel fel fel fel....


Igår va satt vi här å drack, jag fick alkoholfritt av Jonna å Malin - tack -
Det va sååå gott... mycket godare än riktigt vin...
Jag har ju naturligtvis åsikter om kvällen men inget jag ska dela med mig av här.
Men tack alla ni som kom och kanske tom räddade kvällen...
Det va väldigt mycket tuttprat och nån i sällskapet vårtade* en annan...
Bara två timmar efter dom presenterats å skakat hand..
Spännande!



* vårtade - har en liknande betydelse av att olla något/någon.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha ha ha. Jaaru ;)

2009-02-08 @ 09:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0