Mission Mileja

Somnade igår kväll,
Tösa låg i sin säng...
Vaknade upp av att TV slocknat, knäpptyst i rummet och en vidrigt obehaglig känsla av att någon var inne i rummet.
Paniken kom och kröp för att Mileja låg ca 1 meter från mig...
GAH!
Innan jag kom på att det var Bine som kommit hem och lagt sig 



Sen drömde jag oxå
( jag drömmer så sällan, men det är vell nånting på G nu)
Jag hade varit på toaletten , våran toalett i hallen...
Mission var att ta sig till Mileja så fort som möjligt..
Och drömmar är ju så konstiga - på vägen till sovrummet där Mileja var var det
åkrar, ängar, vargar, björnar å får (?)
Och jag skulle bara ta mig till henne så fort som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0