publiceras??

Det e 4e gången jag börjar printa ett inlägg... men jag tröttnar å stänger ner.. får vell se om detta publiceras.
Sitter å letar nytt foder - till katterna - Indoor!
Jag tror det skulle passa bättre - försöka dra ner energin på Zeven då han bokstavligen klättrar på väggarna..
Därför kan det sitta tavlor utplacerade på extremt skumma ställen, eller en garderob som är skumt placerad -
då har Katten varit där och left rövare.
Indoor foder ska minska håravfall och ett minskat energi intag.
Perfekt jö...
Å mitt i allt letande efter foder hittar jag en spray som ska
Neutraliserar upp till 99% av dammkvalster och andra inomhusallergener
såsom djur och pollen. Tvätta sängkläder och vanliga kläder genom att
använda vanligt tvättmedel och 50 ml FabriCleanse.
BULLSHIT...

Idag tog jag mig faktiskt ut...3 ggr...
Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0