Sönnda

Helgen e snart förbi!
För min del bara skönt, borde ju finnas mer tid till att plugga när Bine e hemma men ikke...

Lider med Malin som förlorade sin älskade Kita i fredags...
Det är så hemskt!
Hon har förlorat sin älskade hund, en familjemedlem.
Lilla Fina Kita - vila i frid


Tack LA & Kaos för dom fina kläderna!



Denna vecka blir det läkarbesök för Tösa...
och nu så låg hon på golvet och vädrades och skrek hysterisk tills hon fick på sin sina kläder igen ¿¡
Vi får se vad som kommer att sägas - å ja vet att jag kommer bli överfull med tänkbara andelningar, rena gissningsleken!


Jag är ju så sugen på marsvinet Greta..
Men problemet är att jag vill bara ha ETT marsvin och lagen kräver två (dum lag, om du frågar mig)
Den verkar ju inte vara genomtänkt, eftersom hanar oftas slåss å ett av varje startar en fabrik..
Och eftersom  jag har en grym allergi mot dessa små knorrandedjur så vågar ja inte riskera,
även fast Greta är naken å det ska vara ok!
- - -

Nä...Tillbaka till min vardag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0