Hur ska vi göra?

Shit..
Är detta ordlistan man ska använda sig av som småbarnförälder?
Det skippar jag och hittar egna slang att använda...

- - -

Idag kom föräldrapenningen - idag försvann föräldrapenningen!
Otroligt!
Mina planer för nästa vecka skiter sej..
Jag tycker det e jätte tråkit och jag har ju sett fram emot det.. men det funkar inte.
Kanske var rent önsketänkande från början...
En annan gång kanske!
Jag har oxå bestämt mig för att skippa andra grejjer som var planerat!

- - -

Fick ju prata med läkarn igår, försökte få svar på mina frågor ang hennes allergier.
Hon är allergisk mot mjölk och katter!
Nått som förmodligen kommer växa bort med tiden, mjölken iallafall.
Jag ska minska med mjölken och ang katterna måste vi ha ett familjemöte om...
Vem vill ha en 9 årig gammal katt dam?

- - -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0