Big big Girl

Igår var det fullt hus här igen..
Blir liksom lite bortskämd med besök ja... idag tror jag oxå att det dyker upp nån... från skogarna östifrån..
Vi får se!
Inväntade orkanen Kaos igår oxå ..

Mileja var ju snuvig igår... Traska till apoteket i snöstorm !!
- spotta och svor över min LATA fru som promt ska ta bilen till jobbet 1 km bort -


men tror inte på nån förändring där, har hört alla ursäkter och nu börjar dom lama komma..
men det är jätte roligt att lyssna på...

Mileja är iallafall piggare och igår fick hon riktigt mat för första gången..
Filmade naturligtvis =)
Hon tyckte att konsistensen va udda men hon gillade det..

Dax att införskaffa sig en matstol..
Urch - tiden går så fort så jag blir alldeles nervös..
Fick en fråga från Huddik igår - när kommer du tillbaka och jobbar?!
GAH.. jag födde ju nyss...eller...!!
TIME OUT!!

- - -

Nu: Full fart mot helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0