Full fart

Full fart hela dagen...
Tvätta om alla hennes kläder, vikit och tillbaka på plats...
Tvättat sängkläderna å bäddat om...

Hon är mycket finare på kroppen nu, men jag vet inte varför..
Den mjölfria kosten?
Att Vilja inte är hemma? |GAH|
Den överdrivna insmörjningen som pågått...??
Den nya salvan eller kombinationen av alla fyra olika salvor...??

Skönt att det går åt rätt håll iallafall!

Nu har jag gjort det igen...  möblerat om...
Hennes säng till vårat sovrum...
Jag måste ju börja sova utan henne... tönt ja é!
Hur många gånger har jag inte försökt..
det slutar med att jag hämtar henne i smyg...
Grejjen är den att jag är så bekväm när hon ska ha mat...
Men nu är det bara jobbigt, jag har kläsmärken på magen för hon härjar omkring så mycket!!
Nu ska jag göra ett tappert försök att hon ska sova i sin egna säng....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0