PURJOLÖK

Hinna med å blogga kanske!!

Älskling e ledig idag så det blev shopping för hela slanten..
Maxi, ÖB å Willys... sen sa Tösa ifrån..
Jobbigt att sitta nertryckt i bilbarnstolen!

Vi kom hem, hade stor handlat å vi hade köpt en god ost...
Hmmm gott.. tog en skiva å ca två timmare senare kom jag på...
- NEEEEEEEEEEEJ!!!!
Hur i helvete kan jag vara så klantig... jag åt ju ost... dvs mjölk!!
S-A-T-A-N!!
Det gick av bara farten... Nu måste jag vara mjölkfri en vecka till...



Vanessa, Malin å Vallis kom på besök idag...
Trevligt!
Hon e så himla söt Vallis.. ett riktigt charmtroll.
Nästa gång kommer vi till er... promise!!!



Jaaaa... Sur på mig själv...
Bara att börja om!!
Buuuuuuuuu!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0