Rätt ner ↓

Hoppsan Kertin va trött ja é...
Kan bero på överkonsumtionen av kolhydrater jag haft idag..
Det blev ju en pizza idag.. men va gör det - har ju bara ca 2 kilo kvar att losa.
Det går åt rätt håll - rakt ner!


Den här distans kursen jag läser så måste jag göra 4 st prov och bli godkänd.
Och idag fick jag veta att alla prov är i mitten på mars... varav en dag har jag två prov med 10 minuters paus emellan.
Sweeeettt!
Det är speciellt ett prov jag är nervös inför...men det ska bli ruggigt spännande!
Gah!!



Det är natt nu....
Vi e trötta allihopa och Vilja är redan nedbäddad...

I morgon e det en ny dag!!


Kommentarer
Postat av: helga

d där fixar du galant! D e jag säker på:)

2009-01-29 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0