Måste upplevas

å jag fixar,donar å planerar... =)
Men nu tar jag en paus....

Jag har bil idag ...Weeee..
men typiskt så toksnöar det..
Hade det varit för ett års sen hade jag satt mig i bilen bara för att åka lite,
eftersom det e så roligt att köra när det snöar och i massa snö...
sladda å busa =)
Idag känns det bara dumt att ens ge sig ut....
Så fort det ändras i ens tankesätt när man får barn,
man uppskattar saker som förr inte hade nån större betydelse, 
helt plötsligt så finns det inget bättre och finare än att ligga i soffan eller tillbringa flera timmar på golvet tillsammans med henne,
att se denna otroligt fina lilla varelse utvecklas varje dag,
att se hennes leende och möta hennes små korsade ögon =)



Det går inte att beskriva - måste upplevas!!


Idag kom mina grejjer till kursen =)
Inväntar pengar så kan jag börja plugga...
Spännande!



Tösa är nära sitt första riktiga skratt nu, hon kvider ut sig nått skrattliknande nu..
Så otroligt fin!



Me så happy!!!




Kommentarer
Postat av: emelie

gudseligen va söt hon e dotra din =)

hoppas allt e bra

//emelie

2009-01-19 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0