1-0 till mig

Go morron..

Hade jordens vidrigaste dröm i natt.. jag drömmer sällan istort sett aldrig!
Inte ens när jag var gravid å då brukar det ju spöka i sinnet på en..
Gah..
För att göra en lång dröm kort...
jag drömde att jag glömde Tösabiten, på marken och upptäckte den inte förrän två timmar senare när jag satt i bilen.
Shit vilken panik jag fick...
Hela kroppen var kaos på mig..
Jag vakna direkt men var inte lugn för fem öre.. sprang upp några gånger i natt å grejja...
Men jobbiga drömmar brukar ju betyda nått bra...



Idag ska jag få min efterlängtade fotvård..
Tusen tack hjärtat!!!




Idag hoppas jag på besök...
Å detta besök brukar innebära MAAAAAT.
Massa goo maaat!

- - -

Jag hade rätt ..
1-0 till mig IGEN 
Det kommer aldrig bli nån förändring där..
Det finns en anledning..
Dumt folk låter jag va...

Drama queens!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0