En onsdag

Japp .. Idag e jag uppe med greken!

Mileja är förkyld.. hjärtat...
Hon låter som en liten gris som hamnat i fel liggläge.

Men jag är pigg, eller ja... piggare än vanligt.
Kan behövas en dag som denna - lite x krafter!
Dax att ringa BVC!


- - -
Min vän är fortfarande försvunnen ;(
Vid liv, men försvunnen...
WHY?

Hon har säkert en bra anledning till det!
- - -

Kollade garaget igår..
Efter inbrottet...
Jag fick ett gott skratt iallafall...
Nån har gjort ett tappert försök att skriva en lapp till tjuvarna
citerar
"Ingen ide att ta dom här
Fungerar inte utan ********
era puckon.
Plus att dom är trasiga redan.
Det är polisannmält"

Verkligen fint tänkt!

-
Kaffe i Ahill!
Full fart hela dagen igår...


PAUS IDAG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0