Ny BH?

Var ner på affären å skulle inhandla en ny matsedel...
Totalförvirring!!
mjölkfri ... laktosfri....¿
shit va oinsatt man e...
Jag trodde laktos var mjölk  ...eller!?
jag kom hem med nå havremjölk/grädde...
Smaka ungefär som nått som en get idislat upp...

Jag är sur, tokhungrig å allmänt trött...tappar fortfarande massa hår...
Buuu!!!
Men mitt i allt skit så går jag fortfarande ner i vikt, bara några kilon kvar till min vanliga vikt...ca 4 kilo!
Synd att jag fått 2 storlekar längre bröst och flames på magen..
Finns det BHar för långa bröst??

Den som söker den googlar

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hahahaa!

Googlade du o hittade du nån bh som passar? ;-P

2009-01-21 @ 23:11:55
Postat av: 3s

Nää. dåligt med det!!

2009-01-22 @ 10:29:16
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0