Vaccin

Go´dag!

Tänkte jag skulle hinna blogga lite... mitt i allt så där!

Igår tog jag mig tid att sola =) Sweeet!
Det är nära på att man kan se mina inre organ , så blek är jag!
Gick till grannen å tiggde godis och hälsade på killen från förorten =)

I morse var det dax för Tösas 3 månaders vaccin...
Sprutan fick hon i låret och allt gick kanon..
Nu kan vi vänta in febern... men jag är väl förberedd
- sjukt mycket tålamod och lite alvedon! Den bästa medicinen!

Vilja är instängd i hallen å köket för att undvika blodbad på textiler som säng å soffan ..
Trosorna har hon bara på natten... blir så dampig på dagarna om hon har dom då...
Och en terrier med extra mycket damp e inge roooligt!
Men jag hade glömt bort hennes favoritplats - kökssoffan !!
Hon ligger ju där å solar när vädret tillåter - å det gör det idag...
Hmmmm... fläckborttagning å skrubba, skrubba, skrubba.......

Nu - åter till min vardags som småbarns förälder...
+ en dos koffein


Kommentarer
Postat av: Cicci

Någon muttrar härhemma...."Jag är inte från förorten"... :D :D

2009-01-02 @ 15:30:41
Postat av: 3s

hahahaha!!

2009-01-02 @ 16:46:55
Postat av: Jeeeenny (INTE Cicci´s groda)

Farsan Ayo vare väl?? nynnar

2009-01-02 @ 19:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0